Opis ma charakter wyłącznie orientacyjny. Można znaleźć dokładny opis konkretnego terminu.
Warstwa: - Hurghada - bezpośrednio przy prywatnej piaszczystej plaży - Centrum miasta z obiektami handlowo-rozrywkowymi w odległości ok. 500 m - Lotnisko HRG ok. 10 km, Lotnisko RMF ok. 222 km
Sprzęt: - Gmach główny, 14 budynków gospodarczych - 417 lokali mieszkalnych - Lobby, recepcja (24h), 2 windy, Wi-Fi (tylko w lobby) - 3 restauracje - 3 bary - 3 baseny, basen dla dzieci (sezonowy i w zależności od pogody) - Park wodny z kilkoma zjeżdżalniami (w zależności od pory roku i pogody) - Leżaki i parasole na plaży i przy basenie (sezonowo i przy pogodzie) - ręczniki kąpielowe -Dyskoteka
Zakwaterowanie (dostępne w zależności od sezonu): Pokój dwuosobowy (ok. 28 mkw) - wanna lub prysznic / WC, suszarka do włosów - Telewizja satelitarna, telefon, mini lodówka, sejf, klimatyzacja (indywidualnie regulowana) - balkon lub taras
Pokój dwuosobowy Superior (ok. 33 mkw) - takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe -Przestronniejszy
Pokój dwuosobowy Regal Deluxe Prem Club (ok. 33 mkw) - takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe -Przestronniejszy - Możliwość rezerwacji za dodatkową opłatą: Przy plaży
Domki (ok. 35 mkw): - takie same udogodnienia jak pokoje dwuosobowe -Przestronniejszy - znajdują się w bungalowie/budynkach gospodarczych
Pokoje typu economy zazwyczaj odpowiadają najtańszej kategorii pokoi. Lokalizacja, wielkość i wyposażenie mogą różnić się od standardowych pokoi. Jeśli hotel dysponuje budynkiem głównym i aneksem, zakwaterowanie może znajdować się zarówno w budynku głównym, jak i w aneksie. Niestety, nie możemy przyjąć żadnych życzeń dotyczących wyposażenia i lokalizacji. Za przydział odpowiada wyłącznie hotelarz na miejscu.
Wyżywienie (dostępne w zależności od sezonu): All inclusive: - Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu - Możliwość wyboru jednej kolacji na pobyt w jednej z restauracji à la carte (wymagana rezerwacja) - Śniadanie dla późnych ptaszków - Przekąski w ciągu dnia, przekąski o północy - Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są wliczone w reklamowane godziny w odpowiednich otwartych barach - Za opłatą dodatki takie jak: napoje importowane, napoje w dyskotece, świeżo wyciskane soki owocowe, restauracje à la carte
Dzieci (dostępne w zależności od sezonu): - Mini klub od 4 do 12 lat -Basen - Zjeżdżalnie wodne dla dzieci - Łóżeczka dziecięce (na życzenie) - wysokie krzesełka w restauracji (w zależności od dostępności) -Plac zabaw
Sport / rozrywka (dostępne w zależności od sezonu): - ewentualnie za opłatą: tenis, squash, bilard, rzutki, tenis stołowy, siatkówka plażowa, sala fitness - za opłatą za pośrednictwem lokalnych dostawców: sporty wodne na plaży - Animacja w ciągu dnia -Wieczór
Wellness: - Za opłatą: SPA, sauna, jacuzzi, masaże, zabiegi wellness i upiększające
Uwaga krajowa Egipt: Opłata wizowa w wysokości około 30 EUR nie jest wliczona w cenę wycieczki. Obywatele Republiki Federalnej Niemiec, Szwajcarii i Austrii otrzymają wizę wjazdową bezpośrednio od naszego lokalnego przewodnika po przybyciu na lotnisko w Egipcie za opłatą ok. 30 EUR za osobę (płatność gotówką). Goście innych narodowości powinni zapytać o aktualne wymagania wjazdowe we właściwym konsulacie z odpowiednim wyprzedzeniem przed wyjazdem.
Uwaga dotycząca miejsca zamieszkania: Należy pamiętać, że rezerwacje hotelowe do Egiptu są ważne tylko dla uczestników podróży, którzy mogą udowodnić, że są mieszkańcami Niemiec, Austrii, Szwajcarii lub krajów Beneluksu lub posiadają bilet lotniczy z tych krajów. W przypadku braku odpowiedniego dowodu hotel na miejscu ma prawo pobrać dopłatę w wysokości co najmniej 50% lub całkowicie odmówić zakwaterowania.
Informacje ogólne: Aktualne informacje na temat koronawirusa (Covid-19): Dla własnego bezpieczeństwa podejmowane są daleko idące środki w celu powstrzymania pandemii koronawirusa w miejscu wypoczynku lub hotelu. W zależności od miejsca docelowego i regionu może to prowadzić do pewnych zmian lub ograniczeń usług ze względu na oficjalne instrukcje w hotelach, które mogą mieć wpływ na obiekty hotelowe, obiekty zewnętrzne, usługi gastronomiczne i działalność. Ponadto różne przepisy mogą mieć zastosowanie do osób w pełni zaszczepionych, wyleczonych lub nieszczepionych. Niektóre udogodnienia mogą być dostępne tylko dla w pełni zaszczepionych osób.
Nadzwyczajne okoliczności spowodowane pandemią koronawirusa mogą również nadal prowadzić do odwołania lotów, zmiany czasu / rozkładu lotów, a także zamknięcia hoteli, późniejszego otwarcia hoteli i overbookingu - nawet w bardzo krótkim czasie. W takich przypadkach dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej zaoferować odpowiednią alternatywę. Jeśli nadal będziemy musieli odwołać podróż z powodu Corony, skontaktujemy się z Tobą.
Godzina przyjazdu: Proszę zwrócić uwagę na godziny otwarcia recepcji. Goście, którzy planują przyjazd poza godzinami pracy recepcji, proszeni są o wcześniejszy kontakt z zarezerwowanym hotelem.
Łóżeczka dziecięce (nie dotyczy hoteli dla dorosłych): Łóżeczko dziecięce oferowane jest na życzenie i w zależności od dostępności. Możesz zostać zakwaterowany w łóżku rodziców. W razie potrzeby należy uiścić dodatkową opłatę na miejscu.
Ograniczona mobilność: Z naszego punktu widzenia kompleks hotelowy nie jest odpowiedni dla osób o ograniczonej sprawności ruchowej.
Informacje o locie: Prosimy o zapoznanie się z przepisami dotyczącymi bagażu, cateringiem pokładowym i odprawą zarezerwowanej linii lotniczej w Internecie pod adresem:
Jeśli zarezerwowałeś lot, przewóz odbędzie się w klasie ekonomicznej.
Minimalny wiek: Należy pamiętać, że co najmniej jeden uczestnik rezerwacji musi mieć ukończone 18 lat.
Loty nocne: Pokoje hotelowe są dostępne dopiero od godziny 14:00 w dniu przyjazdu. Jeśli przyjedziesz do 3:59 rano, natychmiast otrzymasz zarezerwowany pokój.
Porady dotyczące podróży, bezpieczeństwa i medycyny: Ze względu na nasze zobowiązania informacyjne przed zawarciem umowy otrzymasz aktualne informacje dotyczące podróży, bezpieczeństwa i informacji medycznych dla obywateli UE przed dokonaniem rezerwacji lub przekazaniem przez biuro podróży. Informacje te zostaną Państwu przedstawione na portalach internetowych przed dokonaniem rezerwacji.
Ograniczenia sezonowe: Należy pamiętać, że udogodnienia hotelowe, usługi cateringowe, obiekty i zajęcia na świeżym powietrzu mogą być ograniczone lub w ogóle niedostępne, w zależności od obłożenia hotelu i warunków pogodowych. Niektóre obszary na zewnątrz, a także obiekty sportowe i rozrywkowe mogą być również zamknięte lub odwołane w tym okresie, niezależnie od obłożenia i pogody.
Język: Należy pamiętać, że rozrywka, opieka nad dziećmi i program telewizyjny niekoniecznie są oferowane w języku niemieckim, chyba że określono to w opisie hotelu.
Transfer na miejscu / bagaż specjalny lub sportowy: Należy pamiętać, że w niektórych hotelach zostaną Państwo wysadzeni na wyznaczonych przystankach w pobliżu hotelu, a nie na indywidualnym hotelu/zakwaterowaniu. Ze względu na lokalizację niektórych hoteli (np. w strefach dla pieszych) w tych miejscach, może nie być możliwe zaoferowanie usługi door-to-door. W takim przypadku kierowcy odwiozą Cię do najbliższego możliwego punktu zakwaterowania. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za transport bagażu do miejsca zakwaterowania.
Uprzejmie prosimy o poinformowanie agencji transferowej i zarezerwowanego hotelu o opóźnieniach lotu podczas przylotu.
Jeśli zarezerwowałeś wycieczkę bez transferu i przyjechałeś do zarezerwowanego hotelu po godzinie 18:00, prosimy o poinformowanie o tym hotelarza przed przyjazdem, aby zagwarantować zarezerwowaną usługę.
Należy pamiętać, że bagaż specjalny i sportowy musi zostać zarejestrowany u nas przed wyjazdem, a koszty transportu zostaną poniesione.
Specjalne środki higieny Ogólne
Zasady dystansu społecznego
Bariery higieniczne
Zwiększone środki czyszczące
Kontrole stanu zdrowia personelu
Sprzęt ochronny dla personelu
Odstęp czasowy między rezerwacjami pokoi
Stosowanie dostępnych na rynku środków dezynfekujących
Catering
Pakowane dania
Usługi
Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
Maseczki ochronne dla gości
Sprzęt ochronny dla gości
Informacje na temat specjalnych środków higieny zostaną przekazane bezpośrednio przez zarządcę hotelu. Ani organizator, ani GIATA nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za aktualność i poprawność informacji.
Wyposażenie
Dla dzieci
Wellness
Na plaży
Nurkowanie
Miniclub
Siłownia
Basen
Zjeżdżalnia
Sporty wodne
Plac zabaw
Pokój zabaw
Basen dla dzieci
Piaszczysta plaża
WIFI
Galeria
Niestety nie mamy żadnych zdjęć tego hotelu.
Opinie
Ocena ogólna
68 %
68 %
Usługi hotelowe
73 %
Pokój
71 %
Plaża i okolice
66 %
Sport, rekreacja
69 %
Wyżywienie
Recenzje klientów AirstopRecenzje klientów (8)
Wszystkie recenzjeVšechny (0)
70 %
15.11. - 26.11.2021
Robert L.
Warunki pobytu w hotelu pogorszyły się w czasie pandemii. Denerwujące kolejki po jedzenie, ręczniki basenowe wymieniają tylko sprzątacze.
60 %
Usługi hotelowe
70 %
Pokój
80 %
Plaża i okolice
70 %
Sport, rekreacja
60 %
Wyżywienie
70 %
4.8. - 18.8.2019
Recenze R.
Kolejny pobyt w tym samym hotelu. Hotel jako baza wypadowa do nurkowania. Dla mnie dużym atutem jest bliskość do centrum nurkowego.
70 %
Usługi hotelowe
60 %
Pokój
70 %
Plaża i okolice
70 %
Sport, rekreacja
70 %
Wyżywienie
60 %
4.4. - 11.4.2019
Recenze R.
Jak dla mnie to mała plaża. Reszta była ok. Jedzenie jak wszędzie ,można zjeść, najeść się.
40 %
Usługi hotelowe
70 %
Pokój
40 %
Plaża i okolice
30 %
Sport, rekreacja
50 %
Wyżywienie
70 %
5.6. - 15.6.2019
Recenze R.
Hotel w centrum miasta, dla niektórych jest to wadą, a dla mnie zaletą. Wyżywienie to taki standard egipski, ale dla mnie wystarczające. Pokoje czyste (zawsze zostawiałem sprzątaczowi 1$) , miła obsługa. Ogólnie polecam.
70 %
Usługi hotelowe
70 %
Pokój
70 %
Plaża i okolice
70 %
Sport, rekreacja
70 %
Wyżywienie
70 %
5.6. - 15.6.2019
Recenze R.
Kolejny pobyt w tym samym hotelu. Hotel jako baza wypadowa do nurkowania. Dla mnie dużym atutem jest bliskość do centrum nurkowego.